Autor Tema: [Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje  (Pročitano 23697 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Рого.ЗВ

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 1586
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #15 poslato: 17. septembar 2007, 20:24:53 »
Citat: FKZ_Fan;233082
Uradio sam to al neće nikako!

Å ta li bi značilo ovo što mi izađe kad kliknem help..:confused1:


Nisi ga lepo raspakovao prvo ga izvadis iz Win rara(onih knjizica)pa onda premestis u c/program files/pes6/ i tek onda udjes u folder i stisnes na setup
 

hule

  • crnobeli
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 1969
    • Pogledaj profil
    • http://www.pes-serbia.net
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #16 poslato: 17. septembar 2007, 20:26:16 »
Slikaj mi lokaciju na tvom kompjuteru i postavi sliku.
 

Nenad vs Nenske

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 3
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #17 poslato: 20. februar 2008, 20:05:50 »
ali ima i jedna takosvana list of "player numbers" bez broja igraca nemoses da ubacis lica, kopacke i frisure... zvuda zam je trazio, nigde je nisam naso! e mozete da pomognete?

pozdrav nenad
 

real_mad

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 1
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #18 poslato: 23. februar 2008, 20:28:55 »
je li neko moze ostaviti link kitservera da instaliram ne mogu nigdje da nadjem
 

TONCO-KING

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 17
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #19 poslato: 4. mart 2008, 23:30:28 »
Citat: escobar;194991
Writen by tarantula:

Posto vidim da puno ljudi ima problema oko koriscenja Kitservera ovde cu detaljno objasniti kako da isti instalirate, kako da naknadno ubacujete dresove, za sta sluzi map.txt, conf.txt itd. Ovo je da bi svima koji imaju neke nedoumice oko Kitservera iste otklonili. Nadam se da ce svima ko procitaju ovo Kitserver biti u potpunosti jasan i da vise nece biti pitanja "Zasto mi ne radi Srbija...?" "Zasto su mi dresovi krivi...?" i sl.

==========================================================================================

Sta je Kitserver?

Kitserver ja jedan od najpopularnijih i najkorisnijih alata za editovanje PES-a. Kitserver sluzi za ubacivanje novih dresova koji su u .bmp i .png formatu u igru, kako za licencirane tako i za nelicencirane klubove. Neke od ranijih verzija (za PES5) su pored dresova omogucavali ubacivanje lopti(ballserver), stadiona(stadiumserver), faca(faceserver), a nadamo se da ce to uskoro biti moguce i za PES6.

==========================================================================================

Kako se instalira Kitserver?

Kada skinete Kitserver i raspakujete ga videcete folder kitserver. Folder kitserver iskopirajte tamo gde Vam je PES instaliran, a to je obicno C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6

Kada otvorite folder kitserver videcete ovakav sadrzaj:



Kliknite na setup i dobicete ovo:



Kliknite na Install i videcete ovo:



I to je to, Kitserver je instaliran. Ostaje Vam da ga popunite dresovima i podesite kako bi normalno radio u igri.

======================================================================================

Gde su i kako slozeni dresovi?

Dres svakog kluba ili reprezentacije treba da bude u posebnom folderu. Dresovi se nalaze u kitserverGDBuni
Tu su folderi EPL(England Premier League), La Liga, National (reprezentacije) itd. Mozete formiratii i jos foldera koje mozete nazvati kako god zelite, ali je bitno da i u map.txt fajlu budu ti nazivi. O tome u nastavku teksta.
U svakom od foldera EPL, La Liga i National nalaze se folderi klubova ili reprezentacija.
Npr. u folderu EPL smestatre foldere Arsenal, Bolton, Chelsea itd. U National smestate England, Serbia itd.

U svakom od foldera Klubova ili reprezentacija postoje podfolderi:
ga (goalkeeper a / prvi golmanski dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), rukavice(gloves), font(font) i conf.txt fajl
gb (goalkeeper b / drugi golmanski dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), rukavice(gloves), font(font) i conf.txt fajl
pa (player a / domaci dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), font(font) i conf.txt fajl
pb (player b / gostujuci dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), font(font) i conf.txt fajl

Za neke klubove postoji i folder sa trecim ili cetvrtim dresom, npr. px-third i sl.

Tekstura dresa(all) je .bmp ili .png slika dresa, rukavice(gloves) su tekstura rukavica. font je font koji se koristi na ledjima za prezime, a o conf.txt fajlu u nastavku teksta

Pored fonta postoji i broj, brojevi koji se koriste na dresovima i sortsevima. Brojevi imaju nazive num-boja, npr. num-blue, num-white i sl.
Brojevi mogu stajati u folderu kluba ili reprezentacije:
Villarealpa pb ga gb num-red.png num-white.png
ili u folderu liga ako vise klubova koristi jedan font:
EPLArsenal Bolton Chelsea num-red.png num-white.png

Lokacija broja odredjuje se u conf.txt fajlu

=======================================================================================

Sta je conf.txt fajl?

Svaki dres bilo golmanski ili dres igraca mora imati u svom folderu tekstualni fajl, conf.txt u kom se nalaze atributi dresa. Fajl se moze praviti "rucno" tj. pisati u nekom od text programa npr. Notepad-u ili dobiti pomocu GDB Managera (jos jednog korisnog alata o kom necemo u ovom tutorijalu)

Atributi dresa su:
model - 3D model dresa | npr. model = 0
collar - kragna (da ili ne) | npr. collar = no
shorts.num-pal.X - broj sortsa, lokacija broja | npr. shorts.num-pal.pa = "..pal-black.png"
shirt.number.location - lokacija broja na prednjem delu, moze biti i iskljuceno (ovo se pojavljuje samo za reprezentacije) | npr. shirt.number.location = topright
shorts.number.location - lokacija broja na sortsu, levo ili desno | npr. shorts.number.location = left
name.location - lokacija prezimena, moze biti iskljuceno(off), na vrhu(tom) ili dnu dresa(bottom) | npr. name.location = top
logo.location - lokacija logoa, ali posto se dresovi vec rade sa loogom ovo se skoro uopste nece koristiti | npr. logo.location = off
name.shape - iskrivljenost prezimena (shape1-pravo) (shape2-blago zakrivljeno) (shape3-zakrivljeno) | npr. name.shape = type1
radar.color - boja na radaru kada igrate sa tm dresom, boje su u heksadecimalnom zapisu | npr. radar.color = 0A5D88

Primer jednog conf.txt fajla:

model = 32
collar = yes

shorts.number.location = off
name.location = top
name.shape = type1

numbers = "..
um-blue1.png"
shorts.num-pal.pa = "..
um-blue1.png"
shorts.num-pal.pb = "..
um-blue2.png"

Dakle ne moraju svi atributi biti upisani u conf.txt, ali neki osnovni moraju, model, collar i lokacije brojeva.

Retko ko od Vas ce pisati conf.txt fajlove posto se u dresovima koji se skidaju sa neta oni vec nalaze gotovi i podeseni.
Ipak, ako koristite dresove od PES5, a oni izgledaju krivi upisite model 0 i trebalo bi da sve bude ok ako pre toga nije.

======================================================================================

map.txt

map.txt(nalazi se u C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6kitserverGDBuni) je kao sto mu ime kaze mapa koja odredjuje gde se koji dres nalazi. Svaki tim u igri ima svoj broj.

Npr:
64 Arsenal
65 Aston Villa
66 Blackburn
67 Bolton Wanderers
68 Charlton
69 Chelsea
70 Everton
71 Fulham
itd.

Listu svih ekipa sa njihovim brojevima mozete naci u fajlu uni.txt koji se nalazi u C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6kitserverdocs

Zasto su bitni ovi brojevi? Vi sami odredjujete kitserveru za koji tim da uzme koje dresove sa odredjene lokacije, tj. iz odredjenog foldera. Za to i sluzi map.txt. Mozda Vam ovo deluje komplikovamo, ali je krajnje jednostavno.

Npr. sada ste skinuli sa neta kitpack Arsenala i zelite ga ubaciti u kitserver. Prvo ga kopirate na odredjenu lokaciju, npr. u folder EPL, a potom da bi Vam sve to normalno radilo u igri morate dodati Arsenal i u map.txt.

Kako?

Ovako vam npr. izgleda map.txt pre ubacivanja Arsenala:

9,"NationalGermany"
21,"NationalRussia"
65,"EPLAston Villa"
69,"EPLChelsea"
72,"EPLLiverpool"

Sada morate ubaciti i red za Arsenal. nadjete u uni.txt broj Arsenala, to je 64 i kucate:
64,"EPLArsenal"

Svi brojevi moraju biti po redu, znaci 64 kucate ispod 21, a iznad 65.

uni broj,"folder gde je smesten folder ekipe
aziv foldera ekipe"

To prakticno znaci da Vi mozete Arsenal smestiti i u folder pod nazivom npr moj folder, a u tom slucaju red za Arsenal u map.txt-u ce biti:
64,"moj folderArsenal"

Jako je bitno da redove pisete pravilno, znaci broj, bez razmaka zarez, znaci navoda, ime foldera, slash ovaj , ne / ime foldera ekipe i ponovo znaci navoda.
Isto tako bitno je da ne gresite u nazivu foldera ekipe jer se u suprotom dresovi nece pojaviti u igri. Sta to znaci? To znaci da ako Vam se folder ekipe zove WestHam (spojeno), a u map.txt kucate ....West Ham" (odvojeno) nece raditi. Zbog toga su greske ucestale i dresovi se ne pojavljuju.

Na kraju naravno morate snimiti map.txt

============================================================

U sustini to je to, postoji jos par stvari, ali ovo je ono najbitnije sta treba svako ko koristi Kitserver da zna.


mozeli ko okaciti link za skidanje kit servera
 

hule

  • crnobeli
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 1969
    • Pogledaj profil
    • http://www.pes-serbia.net
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #20 poslato: 5. mart 2008, 01:42:00 »
Citat: TONCO-KING;311237
mozeli ko okaciti link za skidanje kit servera


Могао си мало потражити по форуму:
http://www.pes-serbia.net/vb/showthread.php?t=7541
 

imsargbbp

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 1
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #21 poslato: 27. jun 2008, 10:41:43 »
moze li nekjo objasnit sve sam odradio instalirao i sve kad udjem u igru nema mi nigdje da izaberem stadion niti one dresove nista ????????????????/
 

Ajzakova Beba

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 807
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #22 poslato: 27. jun 2008, 12:25:49 »
Pa jesi ubacio stadione i dresove?
 

mario_legenda

  • Professional
  • ***
  • Poruke: 249
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #23 poslato: 27. jun 2008, 12:59:53 »
Citat: imsargbbp;344595
moze li nekjo objasnit sve sam odradio instalirao i sve kad udjem u igru nema mi nigdje da izaberem stadion niti one dresove nista ????????????????/

a sta mislis o tome da u kitserveru otvoris keybind i vidis sta treba da pritisnes...ja pritisnem SELECT na dzojstiku i tek onda mijenjam dresove,lopte itd...i jesi siguran da si skino kitserver ciji GDB nije prazan??
 

Shorty

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 33
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #24 poslato: 20. jul 2008, 17:04:06 »
Evo ja sam procitao i svaka cast Tarantuli!!! :yes::triprsta:
 

mekan95

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 1
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #25 poslato: 5. januar 2009, 00:51:23 »
e ajd mi molim vas recite gde mogu skinuti kitserver
hitno mi treba
 

-C.R-9-C.R-

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 2830
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #26 poslato: 5. januar 2009, 10:25:58 »
imas na googlu :D neznam sto vam je tesko googlovati

http://files.filefront.com//;6179937;;/
"The fans whistle me because I'm good-looking, rich and a great footballer."
 

igordavids

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 3
    • Pogledaj profil
[Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #27 poslato: 26. mart 2009, 01:54:41 »
Ljudi, jel moze neko da mi kaze koji kitserver radi na Windows Vista OS i ako ga neko ima, zamolio bih Vas da ga tutnete na forum da ga skinem. Hvala
 

Mihajlo_KL

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 4634
    • Pogledaj profil
Re: [Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #28 poslato: 28. avgust 2010, 16:43:40 »
Citat: hule;194991
Writen by tarantula:

Posto vidim da puno ljudi ima problema oko koriscenja Kitservera ovde cu detaljno objasniti kako da isti instalirate, kako da naknadno ubacujete dresove, za sta sluzi map.txt, conf.txt itd. Ovo je da bi svima koji imaju neke nedoumice oko Kitservera iste otklonili. Nadam se da ce svima ko procitaju ovo Kitserver biti u potpunosti jasan i da vise nece biti pitanja "Zasto mi ne radi Srbija...?" "Zasto su mi dresovi krivi...?" i sl.

==========================================================================================

Sta je Kitserver?

Kitserver ja jedan od najpopularnijih i najkorisnijih alata za editovanje PES-a. Kitserver sluzi za ubacivanje novih dresova koji su u .bmp i .png formatu u igru, kako za licencirane tako i za nelicencirane klubove. Neke od ranijih verzija (za PES5) su pored dresova omogucavali ubacivanje lopti(ballserver), stadiona(stadiumserver), faca(faceserver), a nadamo se da ce to uskoro biti moguce i za PES6.

==========================================================================================

Kako se instalira Kitserver?

Kada skinete Kitserver i raspakujete ga videcete folder kitserver. Folder kitserver iskopirajte tamo gde Vam je PES instaliran, a to je obicno C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6

Kada otvorite folder kitserver videcete ovakav sadrzaj:



Kliknite na setup i dobicete ovo:



Kliknite na Install i videcete ovo:



I to je to, Kitserver je instaliran. Ostaje Vam da ga popunite dresovima i podesite kako bi normalno radio u igri.

======================================================================================

Gde su i kako slozeni dresovi?

Dres svakog kluba ili reprezentacije treba da bude u posebnom folderu. Dresovi se nalaze u kitserverGDBuni
Tu su folderi EPL(England Premier League), La Liga, National (reprezentacije) itd. Mozete formiratii i jos foldera koje mozete nazvati kako god zelite, ali je bitno da i u map.txt fajlu budu ti nazivi. O tome u nastavku teksta.
U svakom od foldera EPL, La Liga i National nalaze se folderi klubova ili reprezentacija.
Npr. u folderu EPL smestatre foldere Arsenal, Bolton, Chelsea itd. U National smestate England, Serbia itd.

U svakom od foldera Klubova ili reprezentacija postoje podfolderi:
ga (goalkeeper a / prvi golmanski dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), rukavice(gloves), font(font) i conf.txt fajl
gb (goalkeeper b / drugi golmanski dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), rukavice(gloves), font(font) i conf.txt fajl
pa (player a / domaci dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), font(font) i conf.txt fajl
pb (player b / gostujuci dres) u kom se nalazi tekstura dresa(all), font(font) i conf.txt fajl

Za neke klubove postoji i folder sa trecim ili cetvrtim dresom, npr. px-third i sl.

Tekstura dresa(all) je .bmp ili .png slika dresa, rukavice(gloves) su tekstura rukavica. font je font koji se koristi na ledjima za prezime, a o conf.txt fajlu u nastavku teksta

Pored fonta postoji i broj, brojevi koji se koriste na dresovima i sortsevima. Brojevi imaju nazive num-boja, npr. num-blue, num-white i sl.
Brojevi mogu stajati u folderu kluba ili reprezentacije:
Villarealpa pb ga gb num-red.png num-white.png
ili u folderu liga ako vise klubova koristi jedan font:
EPLArsenal Bolton Chelsea num-red.png num-white.png

Lokacija broja odredjuje se u conf.txt fajlu

=======================================================================================

Sta je conf.txt fajl?

Svaki dres bilo golmanski ili dres igraca mora imati u svom folderu tekstualni fajl, conf.txt u kom se nalaze atributi dresa. Fajl se moze praviti "rucno" tj. pisati u nekom od text programa npr. Notepad-u ili dobiti pomocu GDB Managera (jos jednog korisnog alata o kom necemo u ovom tutorijalu)

Atributi dresa su:
model - 3D model dresa | npr. model = 0
collar - kragna (da ili ne) | npr. collar = no
shorts.num-pal.X - broj sortsa, lokacija broja | npr. shorts.num-pal.pa = "..pal-black.png"
shirt.number.location - lokacija broja na prednjem delu, moze biti i iskljuceno (ovo se pojavljuje samo za reprezentacije) | npr. shirt.number.location = topright
shorts.number.location - lokacija broja na sortsu, levo ili desno | npr. shorts.number.location = left
name.location - lokacija prezimena, moze biti iskljuceno(off), na vrhu(tom) ili dnu dresa(bottom) | npr. name.location = top
logo.location - lokacija logoa, ali posto se dresovi vec rade sa loogom ovo se skoro uopste nece koristiti | npr. logo.location = off
name.shape - iskrivljenost prezimena (shape1-pravo) (shape2-blago zakrivljeno) (shape3-zakrivljeno) | npr. name.shape = type1
radar.color - boja na radaru kada igrate sa tm dresom, boje su u heksadecimalnom zapisu | npr. radar.color = 0A5D88

Primer jednog conf.txt fajla:

model = 32
collar = yes

shorts.number.location = off
name.location = top
name.shape = type1

numbers = "..
um-blue1.png"
shorts.num-pal.pa = "..
um-blue1.png"
shorts.num-pal.pb = "..
um-blue2.png"

Dakle ne moraju svi atributi biti upisani u conf.txt, ali neki osnovni moraju, model, collar i lokacije brojeva.

Retko ko od Vas ce pisati conf.txt fajlove posto se u dresovima koji se skidaju sa neta oni vec nalaze gotovi i podeseni.
Ipak, ako koristite dresove od PES5, a oni izgledaju krivi upisite model 0 i trebalo bi da sve bude ok ako pre toga nije.

======================================================================================

map.txt

map.txt(nalazi se u C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6kitserverGDBuni) je kao sto mu ime kaze mapa koja odredjuje gde se koji dres nalazi. Svaki tim u igri ima svoj broj.

Npr:
64 Arsenal
65 Aston Villa
66 Blackburn
67 Bolton Wanderers
68 Charlton
69 Chelsea
70 Everton
71 Fulham
itd.

Listu svih ekipa sa njihovim brojevima mozete naci u fajlu uni.txt koji se nalazi u C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 6kitserverdocs

Zasto su bitni ovi brojevi? Vi sami odredjujete kitserveru za koji tim da uzme koje dresove sa odredjene lokacije, tj. iz odredjenog foldera. Za to i sluzi map.txt. Mozda Vam ovo deluje komplikovamo, ali je krajnje jednostavno.

Npr. sada ste skinuli sa neta kitpack Arsenala i zelite ga ubaciti u kitserver. Prvo ga kopirate na odredjenu lokaciju, npr. u folder EPL, a potom da bi Vam sve to normalno radilo u igri morate dodati Arsenal i u map.txt.

Kako?

Ovako vam npr. izgleda map.txt pre ubacivanja Arsenala:

9,"NationalGermany"
21,"NationalRussia"
65,"EPLAston Villa"
69,"EPLChelsea"
72,"EPLLiverpool"

Sada morate ubaciti i red za Arsenal. nadjete u uni.txt broj Arsenala, to je 64 i kucate:
64,"EPLArsenal"

Svi brojevi moraju biti po redu, znaci 64 kucate ispod 21, a iznad 65.

uni broj,"folder gde je smesten folder ekipe
aziv foldera ekipe"

To prakticno znaci da Vi mozete Arsenal smestiti i u folder pod nazivom npr moj folder, a u tom slucaju red za Arsenal u map.txt-u ce biti:
64,"moj folderArsenal"

Jako je bitno da redove pisete pravilno, znaci broj, bez razmaka zarez, znaci navoda, ime foldera, slash ovaj , ne / ime foldera ekipe i ponovo znaci navoda.
Isto tako bitno je da ne gresite u nazivu foldera ekipe jer se u suprotom dresovi nece pojaviti u igri. Sta to znaci? To znaci da ako Vam se folder ekipe zove WestHam (spojeno), a u map.txt kucate ....West Ham" (odvojeno) nece raditi. Zbog toga su greske ucestale i dresovi se ne pojavljuju.

Na kraju naravno morate snimiti map.txt

============================================================

U sustini to je to, postoji jos par stvari, ali ovo je ono najbitnije sta treba svako ko koristi Kitserver da zna.

 
Da **** rak raka ja ovo ne mogu da skontam :) Nez koliko traje ovo ako neko ima raspolozen da mi to timeviewerom namjesti casticu ga PIvoM :D
 

dj90

  • Non mollare mai
  • Legenda foruma
  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 7546
    • Pogledaj profil
Re: [Tutorial] Kitserver - instalacija i koriscenje
« Odgovor #29 poslato: 28. avgust 2010, 20:20:26 »
99% ovoga ti ni ne treba, samo skini neki peč i sve će biti OK
Prima squadra della capitale !