Postavio sam ovo u temu Dokumentovanje PES6 memorijskih adresa ali evo i ovde da bude uocljivije
Za ovo morate da imate neki hex editor (ja koristim HxD ali stvarno nema veze koji koristite
).
Dakle otvorite pes6.exe nekim hex editorom i nadjete offset 0077DF91(U HxD Ctrl+G).
Prvo editujemo save folder. Pogledate kolonu text i vidite folder1. Pritisnete insert(u HxD ce vam dole pisati Overwrite) i pisete preko teksta folder1(stavis kursor pre slova f
). Pazite samo da naziv foldera ima 7 slova - ja za shollym patch koristim "shollym" folder. OK.
Sada relinkujemo 0_text i ostalo. Nadjite offset 0077E0F0. Opet pogledajte u tekst kolonu. Videcete sledece:
p_sound.afs.p_text.afs..s_sound.afs.
s_text.afs.
.i_sound.afs.
i_text.afs.
.g_sound.afs
.g_text.afs.
.f_sound.afs.
f_text.afs.
.e_sound.afs
.e_text.afs.
.0_sound.afs.
0_text.afs.
.installdir.
../..\...\KONAMI\....dat/....settings.dat
Dakle opet insert(ako ste ga u medjuvremenu iskljucili
i zamenite 0_text.afs sa bilo cim - ja sam iz zezanja stavio df00_e.img da lici na PES12
.
Isto to i za e_text.afs, e_sound.afs,0_sound.afs(ako hocete opmov onda 0079EE0E i isto to).Naravno pazite na opseg - koliko slova zauzima.
Sada ako otvorite PES napisace vam "AFS file not found". Nista se ne brinite. Ako ste sve lepo uradili u sledecem koraku cemo to ispraviti.
Otvorite dat folder i promenite naziv i/ili ekstenziju onako kako ste stavili u hex editoru(ako neko ne zna kako se menja ekstenzija evo
link.
E sad, jedino sto je preostalo jeste da se u kitserver/dat folderu promeni naziv podfoldera - da se zovu onko kako ste nazvali i sadrzaj dat foldera.
Jos nekoliko napomena. Ne smete da obrisete ni jedno slovce inace ce exe da rikne i moracete da ga skidate ponovo. Sve sto menjate
mora da bude sa insert-om. U HxD ce vas automatski upozoravati ako nesto zeznete tog tipa.