Autor Tema: Kako ubaciti muziku u PES 2010.  (Pročitano 12269 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

avgust

  • Tutorial Master
  • Top player
  • ****
  • Poruke: 301
    • Pogledaj profil
Kako ubaciti muziku u PES 2010.
« poslato: 23. avgust 2010, 21:00:17 »
Kako ubaciti muziku u PES 2010
[/B]
U ovom tutorijalu ćemo se baviti ubacivanjem muzike u PES 2010.

Potrebni programi:

Kitserver (u slučaju da nemate instaliran već neki patch)
[link]

AFS Explorer
[link]

PES Sound File Converter 1.7
[link]

NAPOMENA: Default muzika za PES2010 se nalazi u fajlu dt02.img u
C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\img

Pokrećemo AFS Explorer. Kliknućemo na File > Import AFS file (ovoj opciji mоžemo pristupiti i na lakši način, preko prečice sa tastature kombinacijom tastera CTRL + I).



Pošto smo pokrenuli postupak za otvaranje .AFS fajlova, nalazimo sledeći folder:
C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\img

Da bismo mogli da vidimo .img fajlove, moramo da odaberemo opciju All files u okviru opcije Files of type, kao što je prikazano na sledećoj slici:



Dakle, dvaput kliknemo na dt02.img.
Nakon toga, pojaviće nam se sledeća poruka:



INFO: Suština ove poruke je snimanje rezervnog dt02.img fajla na neku drugu lokaciju.

Kliknemo na Yes. Odaberemo neku drugu lokaciju (kao npr. My Documents) i kliknemo na Save.

Sačekamo koji momenat dok AFS izvrši rebuilding fajlova:



Kada se rebuilding završi dobijamo sledeću sliku:



Kao što vidite, dt02.img fajl sadrži .adx fajlove, koji su ekstenzija za zvučne fajlove unutar igre.
Svi fajlovi su imenovani kao unnamed_xxx.adx (xxx predstavlja neki jedinstveni broj, odnosno svaka pesma ima svoj redni broj, tzv ID – o kome će biti reči kasnije). Da bi ste pogledali listu pesama koje se nalaze u menijima i njihov broj u AFS Exploreru, downloadujte fajl:

Muzika iz PES 2010 sa ID.doc

Moramo reći da se redni broj pesme u AFS exploreru ne poklapa sa sortiranim pesama unutar Playlist Editor-a u Gallery opciji u samoj igri. Tamo su pesme poređane po abecednom redu i ne korenspodiraju sa brojevima u AFS Exploreru.

Ukoliko želite da preslušate zvuk, kliknite dvaput na neki unnamed fajl.

Ukoliko želite da zaustavite pesmu, stisnete F4 na tastaturi, pojaviće se Sound player i kliknete na Stop.

Pošto smo poklopili nazive pesama iz igre sa njihovim brojevima u AFS Exploreru, prelazimo na sledeći korak, a to je ubacivanje pesama u igru.

UBACIVANJE PESAMA U IGRU

Da bismo ubacili naše pesme koje su, naravno, u .mp3 formatu, moramo ih, pre svega, konvertovati u .adx format. Da bismo uspešno izvršili konverziju između ova dva formata potreban nam je poseban program koji se zove PES Sound File Converter 1.7 koji možete preuzeti preko linka sa vrha strane.

SAVET: Pre nego što počnemo sa konvertovanjem, ne bi bilo loše odvojiti sve mp3 pesme koje želimo da ubacimo u igru u zaseban folder. Nakon što smo to odradili, pokrećemo PES Sound Converter program.



Kliknemo na ADD dugme i nađemo folder sa pesmama koji smo prethodno kreirali. Selektujemo sve pesme (shortcut CTRL + A) i kliknemo na Open:



Nakon otvaranja pesama dobićemo sledeći ekran:



INFO ZA POČETNIKE: Putanja do pesama (C:\Games\PESME\ se razlikuje u zavisnosti od toga gde se nalaze vaše pesme. Ovo je primer sa mog računara koji se može razlikovati od vašeg primera.

Nakon što smo ubacili pesme, u prvoj (from) kućici sa vrha ekrana izabiramo MP3 a u drugoj (to) kućici izabiramo ADX. (Obeleženo oivičenom plavom bojom sa rednim brojem 2. na prethodnoj slici).

Nakon što smo ubacili pesme i izvršili podešavanja formata, kliknemo na dugme Next u donjem desnom uglu, nakon čega dobijamo sledeći ekran.



U okviru ovog ekrana jedino što podešavamo je mesto na hard disku gde ćemo smestiti konvertovane pesme. Ukoliko čekiramo opciju Use source directory, konvertovane pesme će se naći u direktorijumu iz koga smo importovali pesme u .mp3 formatu. Ukoliko želite da konvertovane .adx pesme smestite u neki drugi direktorijum, kliknite dugme sa tri tačke i selektujte drugi direktorijum. Pretpostavimo da ćemo konvertovane pesme smestiti u istom direktorijumu sa .mp3 pesmama da se ne bi desilo da „jurimo“ konvertovane fajlove po kompjuteru.

Dakle, čekiramo opciju Use source directory i kliknemo na Convert ->

Sačekamo da se pesme konvertuju i kliknemo na Done!

Izađemo iz PES Sound Convertera i pronađemo direktorijum u kome su smeštene konvertovane pesme.



Sledeći korak je prebacivanje .adx pesama u kitserver, odnosno u na sledeću destinaciju na disku:

C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\kitserver\pesedit\img\dt02.img\

VAŽNO! Pošto sam ovaj tutorial radio sa instaliranim PesEdit patchom, putanja izgleda ovako.
Ukoliko nemate instaliran bilo koji patch, moraćete da skinete kitserver (sa vrha strane) i onda bi vam putanja izgledala ovako:

C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\kitserver\example-root1\img

U svakom slučaju, folder dt02.img ne postoji ni u PesEdit kitserveru niti u običnom kitserveru, te ćemo morati da ga kreiramo. Nakon toga prebacujemo konvertovane pesme u dt02.img folder.



VEOMA VAŽAN KORAK! Imena fajlova nisu toliko bitna koliko da moraju da se završavaju sa donjom crtom i brojem iza. Dakle, jedan od konvertovanih fajlova (na ovom primeru) se zove deep dish - flashdance.adx, mi ga moramo preimenovati u deep dish – flashdance_17.adx

KAKO ZNAMO KOJI BROJ DA STAVIMO IZA? U tabeli koju sam gore postavio, napisana je plejlista iz default PES2010 sa imenima pesama, imenima izvođača i brojem u trećoj koloni. Taj broj je krucijalan, jer njegovim ukucavanjem u naziv naše pesme praktično ubacujemo našu pesmu u igru. Pogledajmo to na konkretnom primeru:

Pesma iz default PES2010 pod nazivom “Ruby” od Kaiser Chiefs ima oznaku unnamed_17.
Pošto mi želimo da ubacimo “Flashdance” od Deep Dish-a umesto ove, moramo da dodamo donju crtu i broj 17. Dakle deep dish – flashdance_17.adx

I to ćemo sada uraditi za sve naše mp3 fajlove. S obzirom da sam u ovom primeru konvertovao samo 7 pesama, to sada izgleda ovako:



“Flashdance” Deep Dish
umesto “Ruby” Kaiser Chiefs, unnamed_17

“Inertia Creeps” Massive Attack
umesto “Midnight Madness” The Chemical Brothers, unnamed_11

“Bombtrack” RATM
umesto “Again and Again” Keane, unnamed_14

“Bullet in the Head” RATM
umesto “Move You” The Urgency, unnamed_36

“More” The Crystal Method
umesto “Holy Pictures” David Holmes, unnamed_22

“Now is the Time (b-side)” The Crystal Method
umesto “Kriss Kross” gUiLLeMoTS, unnamed_28

“Shadows of Ourselves” Thievery Corporation
umesto “Artifact” Dj Shadow, unnamed_33

Pošto smo preimenovali fajlove, i dodali im donju crtu i jedinstveni broj (iz .doc tabele koju je moguće skinuti gore) pokrećemo PES 2010 da vidimo da li sve funkcioniše, nakon što pređemo na sledeći korak a to je korekcija imena pesama i izvođača. Nađete pesmu u Gallery / Playlist Editor i pustite je da vidite da li se umesto, recimo, “Ruby” Kaiser Chiefs, pušta vaša pesma.

Pošto sve radi kako treba, krećemo na sledeći korak – ubacivanje imena i izvođača naših pesama u PES 2010. Da bismo promenili nazive pesama i izvođača moramo editovati fajl songs.txt koji se nalazi u C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010\kitserver\pesedit\ (ukoliko imate instaliran PesEdit patch).

Ukoliko nemate songs.txt fajl na ovoj putanji, kreirajte ga.



Dakle, otvorimo songs.txt u Notepadu. Ukoliko već imate fajl songs.txt u direktorijumu kitservera, u zaglavlju fajla biće otkucano #songs name map, ukoliko nemate, nakon kreiranja fajla songs.txt upisujete u zaglavlje #songs name map.

Nakon toga, u svakom novom redu dodajemo ID pesme, Naziv pesme, Naziv izvođača u sledećem formatu:

ID,”Naziv pesme”,”Naziv izvođača”



VAŽNO! Ne zaboravite da dodate znake navodnika za imena pesama i imena izvođača, i da ih razdvojite zapetama! Ukucavate sve kao što je na gornjoj slici.

Prvo ide ID. To je broj koji se nalazi u tabeli koju ste downloadovali, odnosno broj koji smo dodali nakon donje crte kada smo preimenovali fajlove. Nakon toga ide zapeta, pa naziv pesme (koji mora da bude pod navodnicima!), pa opet zapeta, pa naziv izvođača (koji takođe mora da bude pod navodnicima!)

Svakoj pesmi dodeljujete broj koji korespondira sa brojevima iz tabele, odnosno brojevima u preimenovanim .adx fajlovima.

Nakon toga, snimite fajl, izađete iz Notepada, pokrenite PES2010, idete u Gallery > Playlist Editor i proverite da li su se imena pesama promenila.



Ovaj tutorial je rađen samo za sedam pesama. Možete ubaciti onoliko pesama koliko imate slobodnih brojeva u tabeli. Postupak je u potpunosti isti, sve zavisi od toga koliko pesama želite da ubacite.

Ukoliko imate neki problem ili nedoumicu u vezi sa ovom tematikom, postavljajte pitanja isključivo ovde! Zarad preglednosti foruma ne otvarajte posebne teme da biste postavljali pitanja.

Hvala na razumevanju.
« Poslednja izmena: 23. avgust 2010, 21:50:02 od strane avgust »
 
Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: vex96

qwerty ..

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 4
    • Pogledaj profil
Kako ubaciti muziku u PES 2010.
« Odgovor #1 poslato: 4. oktobar 2010, 21:42:00 »
Kad skinem ovaj program za kovertovanje, hocu da ga otvorim, al' mi izbaci error, sta da radim?
 

MarkoNG

  • Superstar
  • *****
  • Poruke: 555
    • Pogledaj profil
Re: Kako ubaciti muziku u PES 2010.
« Odgovor #2 poslato: 4. oktobar 2010, 23:26:22 »
Sta ti pise u erroru,jel nesto blabla.dll?

Ako jeste,skini taj fajl sa neta i ubaci ga u C:\\windows\Sistem32

I onda bi trebalo da radi.

Ako nije,bar pokazi sliku pa da pomognemo.

Aco_Su

  • Beginner
  • *
  • Poruke: 13
    • Pogledaj profil
Re: Kako ubaciti muziku u PES 2010.
« Odgovor #3 poslato: 16. avgust 2011, 20:09:02 »
Kada konvertujem pesme nema ih tj ne mogu da ih vidim ...:( Neka ideja ? :)