Nije bitno ko je napravio sobu.
Bitno je ko je plavi, a ko crveni igrac.
Plavi igrac (Njegovo je prvo poluvreme).
to prvo poluvreme on nema nikakav lag, radi mu kao offline...ali zato njegovom protivniku (
crvenom igracu)
radi onoliko dobro koliko je dobar net
plavog igraca.
*naravno moze da se desi i da crveni igrac ima los net ili ga nesto zeza pa oseca posledice laga.Trebalo bi da proverite net pred utakmice (narocito ligaske) i jedan i drugi kako bi znali da vam je net trenutno stabilan.
kad dodje drugo poluvreme, tj. poluvreme
crvenog igraca, onda
crveni igrac nema nikakav lag vec mu radi offline... dok
plavi igrac sad ima taj mali lag ili nikakav sto zavisi od kvaliteta neta
crvenog igraca.
Kad je 2v2 hostovanje u pitanju, racuna se net plavog igraca za oba poluvremena.
Tako da bi onaj sa najvecim uploadom i najstabilnijim netom trebalo da bude plavi igrac u 2v2 tekmi.
------
Kod hostovanje igre (Plavi je crvenom host u prvom pol. a crveni je plavome Host u drugom pol.) je najbitniji upload i stabilnost samog neta.
Mozete vi da imate i 20mbita/20mbita.. ali sta vam vredi ako je to neki Wireless ili neki slican nestabilni net..pa vas ping (tj. stabilnost) moze da varira.
kada pingujete gugl, recimo komandom:
Start menu, opcija RUN u run-u ukucate CMD.
otvori vam se mali dos prozor i u njemu ukucate : ping
http://www.google.com -t
i on piguje... i vi vidite rezultate tipa
30,35,32,31,40,42,35,38... to je super.
Ping ka guglu vam je konstatno od 30do40. ako skoci na 100+ u tom trenutku ce nesto da zalaguje vasem protivniku.
To je stabilnost.
Pored pingovanja gugla, jos bi bolje bilo da pingujete recimo IP od protivnika, onda mozete videti vas ping ka njemu, sto je verovatno najbolji primer da li ce vam dobro raditi...
uglavnom da ne davimo, staro je pravilo poznato:
Krene se partija, ako igrac ne moze da igra od laga kojeg oseca... utakmica se prekida i nastavlja se kasnije.
Sve je stvar dogovora izmedju igraca... pre toga bi valjalo proveriti vas net na
http://www.speedtest.com.